Waarom kiezen voor Defendix?
KMO voor KMO - wij begrijpen jouw bedrijfsuitdagingen
KMO voor KMO
Wij begrijpen jouw bedrijfsuitdagingen als KMO
Persoonlijke Service
Als je ons belt, krijg je een mens aan de lijn - geen nummer
Lokale Expertise
IT-security specialist met Nederlandse service en support
Overzicht Pakketten
Vergelijk de Defendix pakketten en kies de beste oplossing voor uw organisatie
| Dienst | 🟢 Defendix Basic(Software – geen beheer) | 🟠Defendix Essential(Compleet beheer) | 🔴 Defendix Secure(Beveiliging & strategie) |
|---|---|---|---|
| Werkstations & Office 365 | ✓ | ✓ | ✓ + Compliance |
| Patch Management & Updates | ✓ | ✓ | ✓ |
| Antivirus / EDR (24/7) | ✓ | ✓ | ✓ |
| Microsoft 365 Backup | ✓ | ✓ | ✓ |
| MFA & Antispam | Basis | Geavanceerd | Geavanceerd |
| Back-up Server (optioneel) | ✗ | Controle + Test | Volledig + DR-plan |
| Security Awareness Training | ✗ | ✗ | ✓ |
| Cyber Health Check / Audit | ✗ | Basis | NIS2 ready + ISO |
| Password Manager | ✗ | ✗ | ✓ |
| Handtekeningbeheer Outlook | ✗ | ✗ | ✓ |
| Darkweb Scan | ✗ | ✗ | 2x per jaar |
| Monitoring & Alerts | Basis | Proactief | Security Alerts |
| Remote Support | Op aanvraag | ✓ Inbegrepen | ✓ Inbegrepen |
| On-site Support | Op aanvraag | ✓ Indien nodig | ✓ Volgens SLA |
| Strategisch IT-advies | ✗ | Kwartaal check | Meerjaren plan |
| Shadow IT / Cloudtoepassingen | Best effort (in regie) | Best effort (in regie) | Best effort (in regie) |
| Add-on: Server Beheer | ✓ | ✓ | ✓ + Beleid |
| Add-on: Network Beheer | ✓ | ✓ | ✓ + Beleid |
| SLA Responstijden | Kantooruren | High/Medium/Low | High/Medium/Low + 24/7 Ransomware |
- •De Defendix-modellen zijn gebaseerd op medewerkers, niet op toestellen.
- •Microsoft 365 Business Premium is vereist voor alle pakketten.
- •Indexatie: jaarlijks volgens de consumptie-index.
- •Facturen worden maandelijks / kwartaal of jaarlijks voorafgaandelijk gefactureerd.
- •Bij het laattijdig of niet betalen van een factuur kunnen diensten worden stopgezet.
Bij Defendix weet u precies wat u mag verwachten.
We werken met duidelijke prioriteitsniveaus zodat elk incident volgens urgentie wordt behandeld. Onze responstijden en tussenoplossingen zijn gegarandeerd binnen de kantooruren of volgens uw gekozen pakket.
| Prioriteit | Respons | Tussenoplossing | Volledige oplossing |
|---|---|---|---|
| 🔴Critical | binnen 15 min | binnen 4 uur | Best effort |
| 🟠High | binnen 4 uur | binnen 6 uur | Best effort |
| 🟡Medium | binnen één werkdag | binnen 24 uur | Best effort |
| ⚪Low | Best effort | n.v.t. | Best effort |
Monitoring: Alle systemen worden continu opgevolgd via de Defendix Monitoring Agent. Bij kritieke meldingen start automatisch onze escalatieflow – met notificatie, opvolging en directe actie.
Best effort: De "resolved"-tijd is steeds best effort, omdat het herstel afhankelijk kan zijn van externe factoren zoals toeleveranciers, hardwarelevering of noodzakelijke klantinterventies.
Defendix voert haar opdrachten uit volgens het best effort-principe en conformeert zich aan best practice securitystandaarden.
Wij voorzien:
- •Een veilige en geauditeerde werkomgeving
- •Logging van alle handelingen in een audit trail
- •GDPR-conforme verwerking van klantgegevens
- •Continuïteit van dienstverlening bij beëindiging (volledige overdracht van data, documentatie en wachtwoorden)
De klant verbindt zich ertoe:
- •Defendix toegang te geven tot infrastructuur en noodzakelijke informatie
- •Enkel gebruik te maken van geldige en gelicentieerde software
- •Wijzigingen in de ICT-omgeving tijdig te melden
- •Defendix levert een middelenverbintenis, geen resultaatsverbintenis.
- •De aansprakelijkheid is beperkt tot de waarde van drie maanden dienstverlening.
- •Indirecte schade (zoals dataverlies of winstderving) valt buiten aansprakelijkheid.
- •Bij cyberincidenten geldt dekking tot het bedrag dat wordt vergoed door de verzekeraar van Defendix.
De klant verbindt zich ertoe geen medewerkers, consultants of onderaannemers van Defendix te benaderen, te rekruteren of te laten meewerken — rechtstreeks of onrechtstreeks — tijdens de looptijd van deze overeenkomst en gedurende twaalf (12) maanden na beëindiging ervan.
Daarnaast zal de klant geen beroep doen op derden voor diensten die identiek of vergelijkbaar zijn met de door Defendix geleverde dienstverlening, zolang deze overeenkomst van kracht is.
Defendix heeft een aantal exclusieve focus op professionele infrastructuur die onder beheer of verkoop van Defendix valt. Volgende zaken vallen niet onder het contract, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen:
- Ondersteuning van privétoestellen (pc, laptop, smartphone, tablet)
- Installatie of ondersteuning van software die niet via Defendix werd geleverd
- Installatie of ondersteuning van hardware die niet via Defendix werd aangekocht
- Fouten veroorzaakt door derden of door personeel van de klant
- Herstel van schade door malware of ransomware (max. 4 uur inbegrepen)
- Onderhoud van printers en verbruiksapparatuur
